Tugbasdfg 20+4 te detaylı ultrasona gittim dr bebeğin 1 hafta geriden geldiğini söyledi agırlıgı 290 gr dı. Böyle olup sonradan bebeğin gelişimi normal olan var mı aranızda? Kendi dr umda da randevu bulamadım gitmeme daha 2 hafta var çok endişeliyim
TTtutku Tugbasdfg bu 1 hafta önemli değilki o zaten haftasını yakalar hatta dikkate bile alınmaz bazı doktor söyleme gereğinde bile bulunmaz çünkü çok ciddi bişey değil 3 hafta ve sonrası önemli dikkate alınır yani düşünüp moral bozmayın çok çok önemsiz bi hafta
MerveGuler Tugbasdfg bencede daha çok erken haftası bi sorun olmaz ilerki haftalarda normal seyrine gelir dert edilecek bişey değil çünkü anca kilo almaya başlıyor sıkma hiç canını kendi doktorun ilerki zamanlarda tehlike olursa seni bilgilendirir zaten mutlaka
Nurranne Tugbasdfg bebeğe giden kan akışında direnc oluyor . Yeteri kadar kan gitmeyince bebek haftasına göre geri cıkıyor. Benimde detaylı ultrasonda 4 gün geri cıktı bana ecopirin verdi kan sulandırıcı o akışı dengeliyomus. Hatta midemi bulandırdıgını doktora söyledim bırakma kullanman lazım yoksa fark açılır muhakkak iç dedi. Doktorunuza söyleyin size de baslar muhtemelen geç gitmeyin doktora. Kendi tecrübeme dayanarak söylüyorum tabi
Tugbasdfg TTtutku teşekkür ederim insan yine de endişeleniyor iyi de beslendiğimi düşünüyorum ama inşallah sağlıklıca büyür