Gebelik riniti geçmiş olsun 20 haftadır aynı durumdayım:) 30+5im şuan size bulduğum çözümleri söyleyeyim siz de deneyin
Burnu serum fizyolojik ile yıkayıp öyle yatmak
İki yastık ile yatmak, başı yükselterek
Buhar makinesi
Buhar makinesi içine okaliptüs yağı damlatmak
Bileklere ve yastığa lavanta yağı damlatmak
İlk haftalar asla uyuyamıyorken bu rutin ile uyuyorum artık ama en önemlisi iki yastık ve serumla burnu yıkamak