Nur-98 Arkadaşlar sakaryada doğum evine gidenler doktor önerebilirmi hangi doktora gidiyosunuz?memnunmusunuz?doğum yapmayı hangi doktorda istiyosunuz?
snka2021 Nur-98 Sinan zorsuya gittim ilgili bi doktor ama tavırları biraz tuhaf :) takılmam dersen git. Yarın bi arkadaşımın tavsiyesi ile Bülent Şener’e gidiyorum
Njjn Zzzzz54 bende doğum evine gıdıyorum 2.hamilelğim sezeryan olucak kaçıncı hafta’da alıyolar bilginiz varmı
Nur-98 snka2021 yok hiç olumlu bişe duymadım sinan zorsu için ben devamlı gitmek ve doğumumdada onun yapmasını istiyorum bülent şener aklımda olsun onu bi araştırayım doğum yapan varml ameliyatı nasıl ☺️
Nur-98 Sibeldl12 ilk bebeğinizmi doğum yaptınızmı daha önce bu doktorun doğumu ameliyatı nasıl acaba biliyomısunuz 😌
Nur-98 Mylifeem aslında doğım evindeki doktorlar hep değişmiş sanırım çoğu i doktorlar duyduğuma göre ama benim için ameliyatı beni çok düşündürüyor 😌
Nur-98 Njjn bebeğin durumuna göre alıyolar diye biliyorum benimde ikinci hamileliğim ilki ikizlerdi 1 yaşındalar remzi eren de özelde doğum yapmıştım ama şimdi doğum evinde yapıcam bende iyi bi doktor özellikleri ameliyatı iyi olan bi doktor arıyorum 😌
Snmkarakuzu Njjn ben bugün evraklarimi tamamladım suan 36+4 gebeyim doktorum Sinan zorsu ve Şubat’ın 25 net gün vericek 38 haftalık oluyorum o zaman çok bekletmez diye düşünüyorum 38 de alirlar direk
Njjn Nur-98 ben hamileliğimin başlarında gidiyodum hiç memnun kalmadım soru sormaya çekiniyordum hep ters cevap veriyodu
Sibeldl12 Nur-98 yok bu 2.gebeliğim. ilk bebeğim de Sedat Umur a gitmiştim ozamanlar Konak hastanesindeydi. Şimdi ise başından beri Özgür beye gidiyorum. İlgili bir doktor ama ameliyatı filan nasıldır bilmiyorum.
Nur-98 Njjn ama gittiğin doktor gün veriyoya kendisinin yapcağı gün için vermiyomu yinede nöbetci doktormu yapıyor sezeryanı