Anneadayisi Regl olmama 2 gün var.. hangi gebelik testini yaptınız? 2 gün daha bekleyemicem alıp yapmak istiyorum🙏🏻
lrem Adetime 2 gün varken normal gebelik testi yaptım silik bir çizgi çıktı oda erken oldugu için. Sizde erken gebelik testi yada normal denebilirsiniz farketmez 🌸
nerminnn_ normal kaset test aldım reglime 3 gün kala yaptım silik olarak çıktı erken gebelik testiyle yapmadım