Dogumun 4.gunu gittim. Dikiş üstündeki bantı aldı.hic bir şey yapmadı. Krem de vermedi. Sadece eğer göbeğiniz sarkık ise dikiş kısmına gobeginiz denk gelmesin ten tene değmesin diye araya bez ya da camasirini sıkıştır dedi. Siz de gidin 3 ya da 4.gun zaten gittiğiniz doktor sizi yonlendirir mutlaka.