Kızlar bat bugündü benim ağrım var gelen yok vajinamda ağrı var. Ben 5 ve 4 gün kala erken test yapmıştım yarım saatte silik çıktı ikisinde de 5 dk geçti diye takmadım çok 28inde yumurtlama ve son ilişki olmuştu. 3 2 ve 1 gün kala yaptığım testler direk negatif cikmisti. Eşimde sperm sorunu var olması aşırı zor zaten daha 3 gün önce test verdi ne düzgün sayı var ne hareket bu salı ben de tüp bebek görüşmesine gideceğim eşimle adet de olursam belki hemen başlarız diye düşünüyordum zor da olsa hamile miyimdir acaba kan versem mi acilden yarın veremem test