Pearlyy Selam kızlar mide bulantısı ve ishal yaşıyorum bugün. Doğummu başlıyor sizce yarın randevum var kasılma sancı su nişan bişey yok sezaryen günüm haftaya pztsi… açıkçası endişeliyim..
elif233233 Pearlyy 37+1 bende 20 şubat pazartesi doğum olacak . Bel çatı agrisi yaşıyorum. Aşırı uykum var sürekli. İshal bende oluyorum
Dilanmeva Pearlyy mıde bulantısı ve ıshal vucudu doguma hazırlama asaması dıye duydum bı doktordan ama korkmayın oyle hemen pıt dıye cıkmıyo mınnoslar yarın bende sezeryan gunu alıcam cok heyecanlıyım
Kumsal123m Pearlyy sabah kalktığımdan beri mide bulantısı ve halsizlik vardı hatta post açtım sonra kusmaya başladım devlete gittim serum taktılar geldim yine kustum yarın dr randevum var bakalım
Pearlyy BBuseY ya depremden dolayı zaten psikolojim yerlerde, yaşadığım korkuyu atamıyorum, üzerine doğuma 1 hfta var hayat bu aralar karmaşık belkide ondandır bilmiyorum…🥺 lütfen dua edin bana 🙏🏼
BBuseY Pearlyy ederim canım benim rabbim kolay doğum nasip etsin az kalmış artık doğumunuza bizde son haftlardayız 🤗
elif233233 Esrauysal sanmam ama doktorum hep şey diyor bebek bilmiyor sezaryenle geleceğini doguma hazırlık yapıyor sancılarını vs normal . Kanama su gelişi ve geçmeyen ağrı olursa bu 3 acilde beni arayın ekibimi hazırlayayım sizde çıkın dikkatlice gelin hemen alırız
Esrauysal elif233233 ağrılar oluyorda düzensiz kuzum öyle düzenli devamlı çok canımı yakan bi ağrım yok henüz Ay Allah yardımcımız olsun hepimizin ya hayırlısıyla bi kurtulsaydik
Berenikom Benimde bel kasık çatı ağrım var hatta iğne batması gibi ağrılar yaşıyorum dün ve bugün bendede isal oldu 37+ 5 teyim 🫣
Ozgeulnc Pearlyy ben ilk doğumumda sonradan fark ettim ama 38+3 te dopum yaptım ve iki gün ishal olmuştum sonra doğum sancılarım başladı bence bana işaretti
Ozgeulnc Berenikom bel ağrısı kasık ağrısı birleşiyor sanki , yani tarif etmek zor ama bel ağrısı ilk belirtilerimdendi , sonra arasındaki dakikalar sıklaştıkça ağrısı artıyor ve çok net anlaşılıyor artık