BBuseY Canım bizde büyük ilaçlar kullanıyoruz 38 haftamdayım doktor her gittiğimde soruyor ilacı bırakma diyor üstüne basa basa . Anne için çok önemli o vitamin ilaçları . Ben ELEVİT kullanıyorum