Burcumm0144 sabah uyandığımda regl sancısı gibi ağrılarım vardı akşama kadar sürdü, akşam saatlerinde iki kez nişan geldi. Doktorumla konuşup hastaneye gittim, açıklığım ve sancılarım vardı. 3 gün hastanede yattım sancılar durmadı, bebeğin de hareketleri iyice azaldı o yüzden mecburi sezeryana alındım