Bendede 28 haftalık olduğumda su fazlalılığı var demişti meyveyi çok tüketmiştim o sıralar.. Şimdi tatlıyı, meyveyi, makarnayı, beyaz unu kestim.. Beyaz un yerine buğday ekmeğini yememi söyledi doktor.. Bende normalde şeker yüklemesi yapmayacaktım ama o an ki düşünceylee yaptırmıştım gayet normal çıkmıştı.. Salı günü 32+0 haftalık oluyorum 2 haftadır çok dikkat ediyorum yediklerimee ne kadar etkili olmuştur bilmiyorum.. Erken doğum riskini banada söyledi benim en çok takıldığım nokta Sezeryan olucak böyle giderse demişti, ben normal doğum istiyordum ama bakalım.. Allah herkesin gönlüne göre versinn :)