gunesligun Anneler tam olark kaçıncı haftadasınz? Bebeklerimz aynı gün doğumlu olmuş olacak inş. 14 şubatta sezaryen olacağım inş. Salı günü 39+1 olmuş olacağım. Bebeğim kız🌸 Sizler ne durumdasınız?
Aselinannesi31 gunesligun benimde 14 subat 38+2 olacak insallah saglikla hayirla gelsinler insallah antepdeyim zor olacak benim icin ama onlar icin deger
Aselinannesi31 gunesligun amin insallah canm zor durumdayiz. Arabada kaliyoruz evlere giremiyoruz dogumdan sonra ne olacak bilmiyorum
Mylifeem @gunesligunler yok suan 38+5 im salı tam 39 oluyorum bebeğimin suyu fazla salı kontrolüm var kilosuna bakıp yatış verebilir hazırlıklı gel normal olursa normal yapıcam dedi