mineeeee ben tip2 hastasıyım yani gebelikten önce de şeker hastasıydım. ilk haftadan beri diyet yapıyorum. tam buğday ekmeği yiyebiliyoruz ama kepekli ürünler yasak bize. ligt süt vb çok önerilmiyor çünkü içinden yağı alınınca şeker oranı artıyor. peynir olarak sadece lor tercih ediyorum kahvaltılık olandan. hem tuzu en az olan hem de kalsiyumu en yüksek olan lor peyniri. bebeğimin gelişimi çok şükür haftasıyla tam uyumlu. yarın komtrolüm var 31. haftadayız ve hep böyle birebir dediklerini yapamıyorux tabi ki. herşeyden çnce hergün çıkıp taze taze de alınmıyor dedikleri yani. sebze de pişiriyorum et de tavuk da ama öyle her gün olmuyor tabi ki😀 eşime ayrı kendime ayrı yaptığım günler de oluyor. genel hatlarıyla uygulayınca vücut buna alışıyor zaten. 31 haftada sadece 4.5 kilo aldım. bebeğim 26. haftada 910 gramdı. yarından beklentim ortalama 1500 gram 😀