Dayanılmayacak kadar bel ağrım var. İlk kontrollerimde rahim şeklinden dolayı bel ağrımın olacağını dr söylemişti. Böyle bir ağrı görmedim bu yaşıma kadar. Bir kaç hareketle nadir de olsa geçiyor. Ağrısı olanlar siz neler yapıyorsunuz. Koltukta aşağı öne eğilemeyecek kadar canım yanıyor