Ozlm_31 benimde böyle oldu birkaç gün sonra tekrar yaptım yine silikti ama öncekine göre bir tık daha koyuydu hatta profilimde var fotosu(happy kids’te varmış pardon). Kan tahlili yaptım beta 151 çıktı yani gebelik var evet ama sanırım çok yeniyiz 😇 inşallah sizde de öyledir hayırlı olsun şimdiden