Antakya’daki sıcacık yuvamizda o felaketi yaşadık. 14 haftalık gebeyim. Riskli bir gebeliğim vardı başından beri doktorum hep yaticaksin demişti. Progestan kullanıyordum. O gece üzerimize gardrop düştü sıkıştık dakikalar boyunca. Sonrasında o korku ve telaşla öyle koştum ki can havliyle. Ama Rabbim öyle güzel korumus ki emanetini yavrumu binlerce kez şükür.