Minikpopo Arkadaşlar 34+4 haftalık gebeyim. Ve son bir kaç haftadır durduk durduk çatlmaya başladık. Ve iprenç bir şekilde popomda karnımda ve bacaklarıma doğru yukarılardan kırmızı çatlaklar kedi tırmalamış gibi yarıklar oluşmaya başladı 😖😩 durduramıyorummm 🤕🤕 Sebamed çatlak kremi kullanıyodum başından beri şimdi alta sebamed üstüne bebe yağı dalinin sürüyorum yok hayır kâr etmiyoo 😤😤 Artık gider mi böyle dersiniz ? Niye böyle oldu ki şimdi ya herşey yolundaydı aslında iyi gidiyoduk 🤬🤬😠😠
Papatyali Minikpopo 36 olduk hiç bi krem kullanmadığım halde çatlak yoktu taaa ki düne kadar 😣 Karnımda kırmızı çizikler oluşmaya başlamış 🤤 İşin kötüsü çözümüde yok 🤧
denizefe Minikpopo bu genetık buçı skntı ne yaparsan yap catlayacaksa catlar ben 38haftadan snra catladım bacak aralarm karnm 😵😵 bes sene gectı ama hıc grnmuyor bıle smdı ıkıncıye gebeyım nasl olacak beklıyrm 😂
Mavi20 Minikpopo genetik ve tenle alakalı bi durum krem alıp paranızı boşa harcamayın. 18. Haftalarda bacak arkalarım başladı şimdi bacaklarımın arkasına inanamazsınız diz kapaklarım bile 🤦♀️ Karnımda şimdilik bişey yok inşallah olmaz 31+5 teyim. Annemle ablamda çizik bile yok.
Minikpopo denizefe çok güzel bir vücûda sahiptim gebelikten önce sıfır beden ve sıfır çatlak. Tabi ki önemli olan yavrumun sağlığı illa ki vücut deforme olucaktı ama bi görseniz çok kötü oldu yani kendime olan güvenimi kaybettim resmen 😢
Zeyneptolgacagan denizefe kırmızılıklar ne kadar sürede geçiyor. Benimde karnım çatlak çok kötü. :( kafama takıyorum. Kırmızılık geçince çok belli olmuyo diyolar. Çatlakların olduğu yerde sarkma oluyo mu bide :/
Minikpopo Semraylmz ay bugün duş aldım kremlendim yağlandım yine yağlı güreşe çıkacakmış gibi allah bir kaşındım bir kaşındım kaşımamak için çok zor tuttum kendimi ama öyle böyle değil aşırı kaşınıyo yaa 😩😩
Minikpopo Mavi20 benim annemde de bir tane çatlak yok. Aslında ona güvenerek krem kullanıyodum sadece ve ortalıkta övünerek hiç çatlamadı karnım falan diyodum ta ki birden çatlayana kadar 😠 göğüslerim paramparça zaten ona bişey demiyorum ama bari popomla karnım bu kadar olmasaydı 😢😢
denizefe Minikpopo bende aynıydım ozellık esım gorecek dıe tedırgın oluyordm dgm sonrasında da esım en son konustu benmle dunyanın en sısman kadını veya en kırısık gobeklı ınsanı dahı olsan bıze dunyaları verdın onlar oglumuzun ızlerı utanma dedı ogunden snra rahatladım ınankı bende ve smdı bes sene gectı 20haftalık gebeyım gebelıkten once kaybolmstu grnmuyordu hıcbırı cok beyaz tenlı bırı olmama ragmen smdıde hala gorunmuyr ama ıcım rahat eger gene aynı seyler olursa bılıyormkı gececek 😊
Semraylmz Minikpopo Ben o hatayı bi kere yaptım 😃 allahtan ilk gördüğüm gibi kalmadı resmen kan toplamıştı. Bidaha asla dokunmam.
Mavi20 Minikpopo kıyamam 😂 benim bacaklarım popom anlatamam 🤦♀️ Ben gebelik öncesi kortizon tedavisi gördüm o zamanda bi ödemim var doktor her türlü çatlayacaksın demişti bana 🤷♀️ Boşver mucizeler sonucunda oluyor gebelik olayı bitince güzel bi diyetle zayıflarız beyaz çizgiler olunca pek belli olmaz sporda yaparız bilmiyorum kendimi avutuyorum 😂
Mervekrgl Ben 29. Haftamda çatladım berbat Bi durumdayım 😥 eşim Bi sorun mu var bacakların çok kötü olmuş diyo hastalandım zannetti o kadar ki kırmızı dal gibi çizgiler oluştu 😂 gülsem mi ağlasam mı bilemedim
Minikpopo Mervekrgl gerçekten çok kötü bir durum bir kadın için gelinecek en son nokta 😔 umarım sonradan hepsi kaybolur 😫
Cbella Minikpopo göbekteki çatlaklar vir anda büyüyüp genişliyor onlara nakım yapmaya devam et ben küçük ve az diye sürmedim bişey şuanda her yerim çatlak patlak yusyuvarlak saldım gitti 😂 büyümesin en azından göbeğine bakımı bırakma bir anda genişliyip her tarafa yayılıyor
Minikpopo Cbella ya aslında göbeğimde alt kısımlarda var çok aşırı kötü değil popomdaki kadar. Tedbiri elden bırakmıyorum inşallah devamı gelmez ya ama sanki devam ettiğim halde o da devam ediyo açılmaya 😫😫
Minikpopo denizefe ayy geçecek diyosunn seenn 🙏🏻🙏🏻❤️❤️ Ağzından ballar pekmezler damladı sankii ❤️❤️ İnşallah bizde de aynısı olur.. Benim eşim hiçbir şekilde sıkıntı yapmıyo hatta ben gösterdiğim halde bak ne hale geldim dememe rağmen aşkım yok ya çok fazla değil olacak o kadar diyo bakmıyo bile umrunda değilmiş çok da sıkıntı değilmiş gibi. EŞimden yana sıkıntım yok ama benim kendi gözüme çok itici geliyor 😤😔
Minikpopo Semraylmz ne yapacağımı bilemiyorum ki elimi atsam da atmasam da ipin ucu kaçmış gibi gidiyo sanki 🤣
Suzitosuzi Minikpopo 😞 30+2 tim. Bir hafta on gün önce farkettim ben de popomda kırmızı kalın damar gibi bişeyler göğsümde de var baya karnımda da yeni yeni başladı. Çok beyazım görümce dehşete kapıldım 😢 Hindistan cevizi sütü sürüyorum badem yağı vs. Ama denilene göre ne yaparsan yap olacağına varıyor. İnşallah bebişlerimiz sağlıklı sıhhatli gelir gerisi halledilir 😊
Minikpopo Suzitosuzi aynen benimki de böyle gelişti ve devam ediyor canım 😖 ben de açık tenli biriyim hatta göbeğimin ortasından ikiye bölen bir çizgi de var ☹️ Umarım daha ileri gitmez sabah akşam yağlanıyorum kremleniyorum 😢
Minikpopo eliiif aslında hayır sadece bölgesel kilo aldım ben. Hatta biraz önce arkadaşım bendeydi arkadan bakınca hiç hamile değilmişsin gibi sıfır beden eskisi gibi duruyosun dedi. Gerçekten de arkadan 50 kiloyum hala 🤣 17 kilo aldım ben karnım da çok büyük değil aslında minnak bi karnım var. Yüzüm şişti burnum şişti başka da çok aşırı bişey olmadı hele bacak ve kollarda hiç kiloya dair bişey yok ☹️
MelekCeylanKaplan Canım bende 33hafta karnımda Cıddı çatlaklar basladı bu çatlaklarla bıtirlıkte butun vücudumda benek benek kırmızı Nokta gıbı kasıntılarım basladı ne sursem fayda etmedı doktorum benı cilt doktoruna yonlendırdı oraya gıttıgımde gebelıgın son aylarında erkek bebek bekleyen gebelerde puppp dıe bısey cıkıyomus bi nevı kasıntı hastalıgı bunu gecırmek ıcın test lerıme bakıldı hersey normaldi tedavi yontemı 4gun boyunca kortizonlu igne vuruldum vucudunun rahatlaması için advantan M DİE bı losyon verdı cok iyi geldi ve bunun dışında ardınç katranlı sabun verdı hergun düzenli olarak duş yapıp bu sabunu kullandım kimyasal sabun kullanmak yasak dıe Bebek sampuanı kullandım bır hafta boyunca ve suan kasıntım az çatlaklarım azaldı senınde ole bı sorunun varsa dedıklerımı uygulayabılırsın geçmiş olsun
Minikpopo MelekCeylanKaplan çok teşekkür ederim canım aslında hiç kaşıntım yok bazen ara ara oluyo o da genelde kremlendikten yağlandıktan sonea oluyo 😔