sewal-065 Kızlar 25+1 gebeyim dün kontrolde doktor bebek baş geliş dedi ama endişe edilecek bşy değil heryere dönüyorlar falan dedi sizdede böyle bşy oldumu hiç
Asliormanci sewal-065 benim de o haftalarda baş aşagıydı pozisyon değiştiriyor arada sorun ol az dedi doktor bi problem değil miş
Ccayyonn sewal-065 27+4 de gittiğimde doğum pozisyonundaydı 29. Hafta gittiğimde makat gelişe dönmüş ve plesanta rahim tarafındaydı. İçini rahat tut aşırı hareketliler çok değişir daha ☺️
Summerwine sewal-065 27den beri baş geliş bebeğim şu an 35+1 im ☺️yani baş geliş olması erken doğum riski olması anlamına gelmiyor
_almirasmom sewal-065 30. Haftadan berı bas gelıs canım hoplayıp zıplıyorum ev ıslerınde ucuyorum resmen 35. Haftam bıtcek benım kız kanala gırmek ıstemıyo 🤣
iremsenpli11 Benim bebiş 30da döndü ondan önce hep kafası yukardaydi ama dedikleri gibi zaten haraket alanı fazla olduğu için sürekli donuyolar
144 29+4 doktor bana da baş geliş pozisyonunda dedi bende endişe etmiştim araştırdığımda normal diyorlar