Betus123 Kızlar 25. Haftamdayım son iki gündür kasıklarıma bir kramp giriyor şiddetli değil ama ara ara neden olur nasıl geçer?
arirangg Betus123 Ben de 17. Haftadayım benim de oluyor. Özellikle rahmin olduğu yer ve aşağısı. Ama normalmiş bebek büyüdüğü işin ve rahimdeki kaslar kasıldığı için normal diyorlar