Monarosa06 Kızlar nasip olursa bebişim.haziran bebeği olcak ama yaz geç gelecek gibi mevsimler kayıyor bebeğime kontrole dışarıda giymeye peluş orta kalınlıkta bı mont alsam mı alışveriş yapicaz da kararsız kaldım ne giydirilir
_peritozu Monarosa06 kalın seylere hiç gerek yok uzun kollu takımlar ve battaniye yeterli olur zaten yenidoğan cok terler biz ne giyiyorsak bir kat fazlası gerekir bebeklere
kbra19 Monarosa06 yok canım ne kadar geç gelsede yaz mont fazla olur Bende temmuzda doğuracağım yenidoğan takımları bile müslin kumaş aldım içine giyecek zaten ince battaniyelere sarıyorum ben
Ecemsuakpolat_ Benim doüuöumda nasp olursa mayısta olucak ama ben hiç o kadar kalın şeyler almadım battanşye vs uzun kollu aldım ama peluş mont tarzı şeyler almadım