Sultanbn bebeginizi kaybetseniz Allah korusun evin pisliği mi gozune batacak. Bence ciddi konuşun. Benim 9 haftalikken olmuştu, ki ben o zaman yeni öğrenmiştim daha öncesinde adet sanmıştım kanamaymis, kahverengi vardi kullandim 2 günde geçti. İçinizi rahat tutun bol bol dinlenin kimse bebegini bu sebepten kaybetmek istemez ev isi vs