nnisanannesiii Kızlar 31+4 haftalık olduk hareketlerini tekmeden cok kayma, bi tarafa toplanma ve sertleşme olarak hissediyorum tekmede atıyor gün içinde ama daha çok kayma oluyo yeri daraldığı icin öyle olduğunu düşünüyorum sizde durumlar nasıl ???
Btlklnc nnisanannesiii 31+2 den selam 😀 bizimde öylee artık dirsegımi topugu mu bılmıyorum canımı acıtarak hareket etıyor. Tekme cok azaldı . Ya titretiyor kendını ya da balık gibi dönuyor
busraydnc nnisanannesiii benimde öyle canım ayrıca benim bebişim makat pozisyonda bacaklar aşağıda olduğu için tekme attığında aşağıya vuruyor karnımda başı var o da hıçkırıkları ve kaymaları hissediyorum sadece