husnatskn yaptırdım 3 hafta önce,ön yargılıydım eşime dedim asla yalnız gitmem. Ama korktuğum gibi olmadı. Asiti kaçmış içecek gibi düşünün,içerken çok zorlanmadım. Sonrasında ilk önce bi 10 dk kadar oturduk sonra eşimle açık havada yürüyüş yaptık,saatimiz geldiğinde tekrar tahlil verdik. Çok zorlanırsanız bi kaç yudum su içebilirsiniz demişlerdi. Onu içince çok zorlanmadım