Merhabalar yaklaşık 10 gün önce sabah saatlerinde kasıkta bıçak kesiği gibi ağrı ile bağırarak uyandım 10 dk sürmüştü üstünden 5 gün geçti olmayınca anlıktır diye üstüne düşmedim pazartesiden bu yana ağrı çoğaldı ağlaya ağlaya hastaneye gittim resmen kitleniyorum kalkamıyorum içimden bişey çıkacak gibi sızlıyor ve bacağım uyuşuyor 4 gün üst üste oldu bebekte sıkıntı yok bişey bulamadılar genel cerrahi bakacak hafta sonu olunca gidemedim bu durumu yaşayan oldu mu neden oluyor acaba 🥺