Hanımlar merhabalar, ilk önce yaşamış olduğumuz durum icin hepimizin Allah yardımcısı olsun. Hayat devam ediyor ve maalesef ki bu sürece hepimiz alışmaya çalışıyoruz. Akrabalarım arkadaşlarım vefat etti😔 sag olanları istanbul a yanımıza davet ettik. Oturacak evleri kalmadı ne yazık ki. Fakat bebeğim diş çıkarıyor ve biraz da temas bağımlısı olduğu için temizliği yapamiyorum bu aralar. Herhangibir firma ile çalışıp memnun kalan var mı? 1 2 güne halletmem lazım ki gelecek insanları rahat ettirebileyim 🙏🏻 şimdiden hepinize teşekkür ediyorum 🍀