H_a03 glnr_21 kişiden kişi ye değişir canım benim sezeryandı 3 gün sonra geldi ama sarı olan varya iki gün falanda öyle geldi sonra tamamen indi
Edafmo glnr_21 benim sezeryan oldu. İlk iki gün birkaç damla geldi, üçüncü gin tamamen doyuracak kadar geldi şükürler olsun ama tabii süt yapıcı takviyeleri de faydasını gördüm
iremkarademiir glnr_21 emziren anne çayı alsana canım bana çok etki etti. Birde Maltlı içicek Migros e bebekde falan var
Edafmo glnr_21 canım boool boooll su içiyorum, rezene çayı, hurma kuru incir ceviz hoşaf ve solgar vitamin kullandım. Çok çok etkisini görüyorum maşallah. Özellikle Solgar çok etki etti
Umrangunes glnr_21 bebeginiz doyuyor mu diye merak ediyorsaniz onu ogrenmenin belli yöntemleri var günlük çıkan kirli bez sayisi bebegin genel durumu falan vidyolar var bakabilirsiniz
Edafmo glnr_21 trendyol ve Hepsiburada da var, eczanede de var. Ben ilk eczaneden aldım ama internette daha uygun
glnr_21 Edafmo yani canım sen hiç mama vermedin öi ilk annelik ne zor ya ağlıyor uzun süre uyumuyor diyorum herhalde doymuyor ya anlamıyorum anlamadığım için üzülüyorum
Umrangunes glnr_21 youtube da bi vidyo denk geldi hemen paylasmak istedim umarim faydasi olur sizin icin
Edafmo glnr_21 verdim vermez olur muyum. İlk gün hiç gelmedi, ikinci gün damla damla geldi, üçüncü gün anca ele göze değer geldi süt. Ki benim bebeğim küvözde, direkt mama verdiler zaten
muallimehanimmom5 glnr_21 ilk bebeğimde tam 5. Gün geldi Bu bebeğimde 3. Günde geldi Oda tam geliş değil di ama geldi cok şükür Bazılarının hemen geliyor yapıyla alakalı sanırım