Ay bende de vardı. Doktoruma söyledim. Bana hemoroid kremi verdi. Adı da hemopropin. O kadar iyi geldi ki anlatamam. Günde 4 defa kullan dedi. Çok şükür şuan geçti. Aynı zamanda da magnezyum ilacı verdi. Her gece iç bunu bağırsaklarını rahatlatır dedi. Öyle de oldu valla. O kadar rahat yapıyorum ki çok şükür. Hamileliğimin başından beri çekiyordum. Yeni yeni kendime geldim.