Ya ümitsizliğe kapıldım herkeste farklı mı oluyo bilmiyorum ama bat 6 bat 7 diyenler silik çizgi çkıyo yada hamileler ya benim 7 gün kaldı ama silik çizgim yok yada belirtim yok. Çatlama 6 şubat oldu benim bu aydamı olmadı diye üzülüyorum bilgisi olan ver mı ? Dertleşelim biraz