Dün doktor randevumda öğrendim. Bebeğin eşi aşağı yerleşmiş. Kendi doktorum yatacaksın dedi ekstra ilaç vs vermedi. Gece çok küçükte olsa kan gibi bir şey geldi ve gece başka bir hastaneye gittim. Doktor kanaman var evet ama çok önemli bir kanama değil. Serum taktılar. Çok fazla halsizliğim oldu o an çünkü benim eşim yeni ameliyat oldu. Sonra misafirler geldi derken çok yordum kendimi. E doktordan böyle bir şey duyunca da streslendim ve halsizliğim vardı. Neyse, progestan iğne vurdular. Ve progestan yumuşak kapsül hap verdi. Şu an ilk defa içtim bugün. Bir tık baş dönmem var. İlacın yan etkisiymiş. Ama kanamam yok ve daha iyiyim. İnşallah düzelir 🙏🏻 hepimiz için