Esrahmet Gozdelina ben ilk gebeliğimde yaşadım hem yüksek tansiyon hem protein kaçağından 34.haftafa doğum yaptım maalesef
Enyenianne Esrahmet çok geçmiş olsun bebisiniz nasıl iyi mi bende 30+4 üm şimdiden tansiyon başladı çok korkuyorum 24 saatlik idrar vercem biraz bekler umarım erken doğumdan korkuyorum