Kubra1905 37+4teyim hiç tuvaletten çıkmiyorum nerdeyse orada yatip kalkacağım hem büyük hem küçük tuvaletim sürekli geliyor doğum belirtisi olabilir mi genelde doğumdan önce bağırsaklar kendini boşaltırmış akıntı desen hiç durmuyor var mı yaşayan