Ülkecek çok zor zamanlardayız marmara deprem bölgesindeyim 99da deprem bebebğiymişim bende. Gördüğüm her haberde çok etkileniyorum geceleri gözümü uyumak için kapattığımda enkazlardan çıkan o masum yüzlü bebekler çocuklar gözümün önünde. Depremi yaşamadım ancak hamile olduğumdan dolayı çok etkilendim sanırım ikincil bir travma yaşıyorum.. Buna mı bağlı bilmiyorum 35+1 oldum belimde kasıklarımda ağrılar var geceleri sürekli çişe uyanıyorum ayağa kalktığımda karnımın altında çok kötü bir ağrı oluyor idrarım incecik ve yavaş şekilde geliyor. Bunlar normal mi sizce bu hafta için yoksa bende mi bir problem var? Artık yürüyemeyecek seviyeye geldim..