Sdmrll Kızlar merhaba geçen gün 2. Ye hamileyim diye bi post açmıştım doktora gittim baktı hiçbişey göremedi kan istedi kan sonucum 3715 çıkmış ama kese felan yoktu doktor baktığında bide çok mu yüksek beta sizce dış gebelikte nasıl oluyor
mercimekkkannesi Sdmrll kaç gün geciktiğin önemli bu değer ben de 4219 beta hcg ile minicik bir kese görmüştüm sadece