Gndrmz Hanımlar merhaba bugün 40 ımız çıkıyor ama dünden beri bitmeyen bir kanama başladı bu haftaiçi doktora gittiğimde dikişlerime baktı kanamamın olmasına normal dedi dikişlerin iyi olduğunu söyledi .Ama 2 gündür kanama aşırılaştı bu normalmidir ?
Nisanurbhce Normal bnmde aynısı oldu 6 7 gün sonra bitti adet kanamasi gibi oluyor takip et kendini yinede