Ysmn23 tersi bilmem ama benim kalp şeklinde 4 haftalık hamileyken ilk muaniyemde doktor soyledi ilerleyen zamanlarda konusuruz deri öyle kaldı bebek onu buyudukce duzeltiyormuş sen şimdi ona kafanı takma sen krsin internetten arastırdın erken dogum falan hiç kafana takma ona yorum yapılması için çok erken bende internetten arastıp cok sıtres yapmıstım doktor sordum oda öyle dedi gidişat belirliyor yorumsuzlar yani çok sukur birsey olmadı şimdiye kadar zaten elbet birşey çıkıyor takmak için kafaya şimdide plazantam asagıdaymıs onu bekliyom🤷♀️