Kumsal123m Kızlar 37+5 hamileyim sabah uyandım iştahım hiç yok mide bulantısı ve ishalim neden olabilir
Cnsly Kumsal123m bende burada bekliyim smdi post actm ayni durumdyz ishalim ara ara oluyor sezryan olcm ilk gbeligimde olmamisti ishalim biraz koyu
Nesebasol Kumsal123m ishal durumu normalmiş vücut kendini doğuma hazırlıyormuş.bende 37+2 yim bende ishal yok ama karnım da ağrı var🥴
Ikra33 Kumsal123m bende 37+3 ishal oluyorum. Magnezyum da kullanmiyorum. Sadece kan ilacı kullanıyorum