ANK__ Bebeğim gazlı bir bebek damla da kullanıyorum ama rahatlamıyor . Uykusundan uyanıyor sürekli ıkındığı için mamasını içemiyor çok üzülüyorum ya ne kadar sürecek bu durum ( 56 günlük ) ve kullandığım damla da sab simplex
Gulak ANK__ yabancilar lavaboda oturur gibi yapip onlari erkenden bez aliskanligindan kurtariyorlarmis suan bu trend oldu zaten sizde altini acip lavobada bi bekletmeyi deneyin belki gaz sancilari gecer
Merve_tna ANK__ benim kızımdada gaz sancıları vardı ne kadar masajda yapsam sıcak suyla banyoda yaptırsam geçmiyordu nurse harveys gaz damlası kullandık ondan sonrw rahatladı isterseniz birde bunu deneyin
2022bebeki ANK__ Forbiome minies probiyotik kullanıyoruz biz. Eczacı arkadaşımız önerdi kendi de bebeğine kullanıyormuş. 6 damla diyor ama ben 3 damla veriyorum🤗
Sule9191 ANK__ Bizim de çok gazlıydı aynı şekilde doktorumuz hem sizin kullandığınız damlayı verdi bir de biogia kullanıyoruz biraz rahatlatıyor