Msalbyrk etki yapsın istemiyorsan fitil olarak alin hem daha etkili oluyomus ben ilk 3 ay düşük riskinden 4.5 aydan sonra rahim agzi kısalığından kullandım yani hamileliğim boyunca kullandım diyebilirim,bu ciddi bi hastalık nette bi araştırın çektim o yüzden biliyorum benim bebegim erken doğmadı ama cevremde bu hastalıktan dolayı erken doğum yapanlar var