gebebirisii Arkadaşar sizin de nabzınız yüksekliyor mu en düşük 120 bazen 150 oluyor sürekli koşmuşum gibi nefes nefeseyim 27 haftalık hamileyim
Gulak gebebirisii kardiyoloji doktorum 120 izeri olursa tehlikelidir bence bi kardiyolojiye ugrayin tansyon olcuyor musunuz ondan da cikiyor olabilir