Merhaba
Günlerdir kaşınıyorum bu kaşınmanın üzerine doktora gittim. Alt ve Ast değerlerim normal cıktı , doktor açlık safra asidimede baktırmamı söyledi. Testi yaptırdım referans aralığı 0-10 gözüküyor benim sonucum 19.20 çıktı,gebelik kolestazımı oluyorum bu durumda hafta sonu olduğu için doktorada gidemiyorum.çok korkuyorum bu tarz bir durum yaşayan varmı