Tekrar git 29+2 yim bende aynı oldum geçen gittim rahim ağzıma uzunluğa baktılar 2 saat nstde kaldım hiçbir şey çıkmadı doktora yalancı sancı mı dedim evet şuanki yalancı sancı ama 2 saat sonraki sancım doğum sancısı olmuycak diyemem dedi şiddetliyse durma bir şeyin yoksa da serumla ağrını hafifletirler