ilaydakaya-21 elbette çıkar ben erkenden yapmıştım testi ama doktora gitmek için acele etmeyin deneyimsiz bir doktora denk gelirseniz özellikle boş kese diyip kürtaj istemişti ama aldırmadım 2 hafta sonrasında göründü bebeğim hemde 6 haftalıktı göründüğünde