Ozge1177 Kızlar kolumu yaktım 30 haftalığız eczaneden sadece fito diye krem verdiler hamilelikte bu kullanılıyor diye başına gelen var mı acaba ne yapmalıyım ayrıca kaç gündür kullanıyorum ama hala kıpkırmızı