Arkadaşlar merhaba 33+6 haftalık gebeyim uyandığımda peçeteme şeffaf jelimsi (sperm gibi) bir sıvı gelmişti ayrıca afedersiniz vajinamı temizlerken ordada yoğun miktarda vardı,yarım saat sonra tekrar tuvalete girdiğimde az miktarda tekrardan bu sıvıdan geldi. İlk defa oldu. 13 gün önce babamı,9 gün önce babaannemi kaybettim çok stres yaşadım erken doğum belirtisi olabilir mi tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz doktor kontrolüme 9 gün var