Eddiee benim de 26.haftam, okan beye gidiyorum gayet memnunum,ilgili, anlayışlı kibar bir doktor whatsappdan yazdığınızda dönüş sağlıyor, hemşiresi de çok tatlı dilli, annen gibi sanki.sadece beklemek sıkıntı evet.randevu saatini ilk saat olarak alırsanız beklemezsiniz.