Eda_11 bn ikili yaptırmadım ilk trimister detaylısina girdim 12 hftalikken sorun yoktu ölçümleri gayet iyi çıkmıştı şimdi 21 haftalık gebeyim geçen hfta detayliya girdim sadece herşey normal kalbinde sıkıntı var dendi bendende istendi amniyosentez iki gün boyunca çok agladm en sonunda karar verdim salı günü yaptircam çünkü perinatolog doğunca ameliyat olur ddi doğumun da tam teşekküllü bir hastanede yapman gerekevbilir bu sayede ne sebep olmuş onu öğrenmemiz için şart denildi 5 doktor da aynısı söyledi bana riski var diye yaptırmak istemedim ama Allahtan ümit kesilmez belkide kapanacak Allah bilir yinede önlem almak için kromozomdan mi kaynaklı genetikmi bakılması gerekti inşallah Hayirli sonuçlar alırım 🤲 o yüzden sende çok iyi düşün genelde çıkmıyor sorun deniliyor amniyosentezde ama 16. Haftadan önce yapılmasında risk var deniliyor