Ben tip 1 diyabetliyim hemşireyim .optima tavsiye etmem yanlış ölçüyor,accu check çok pahalı ve stripleri bulmak zor,contour plus ta pahalı ama bazı eczaneler kutu başına 20 tl ücret alabiliyorlar anlaşmalı eczane bulabilirseniz alın derim.fark ödemek istemezseniz lifecheck markası gayet iyi onuda kullanmıştım memnun kaldım