Epidural belden aşağı uyuşturan iğne, normal doğumda da isteğe göre kullanılıyomuş ama belden aşağı his olmadığı için dışardan ebenin bastırmasıyla doğum gerçekleşir, sezeryanda da yine aynı belden aşağı uyuşturulur sende olanı biteni izlersin uyuştuğun için afı hissetmezsin. Kardeşlerimden biliyorum bnde