Dmttthemum bende çok araştırmıştım isim konusunu ve cidden artık gına gelmişti bulamamak. Ama en sonunda
Fatma serra’ya karar verdim. Serra ismi genel olarak enerjisi yüksek bir isimmiş. Bide anlamı güzel yani. Bolluk bereket genişlik anlamlarına geliyor. Evimize huzur getirir inşallah 😍bu arada bende 38+4 oldum eli kulağında 🤭