gbdl2023 Benim gebelik boyunca çok düşük bir kere son haftamda idrar yolu enfeksiyonu olmama rağmen. Bebeğim doğar doğmaz solunum sıkıntısı sebebi ile kuveze alındı. Crp kandaki enfeksiyonu yükselmiş. Bir kez bile koklayamadm bir hafta boyunca süt sağıp götürdüm çok zordu gerçekten. Haklısınız her gittiğimde ağlaya ağlaya dönüyordum ama bunun bana faydası olmadı pek. Sağım yaptikca bebeğimin sutumle sıfalanacagini düşündüm . Lütfen sagiminizi yapin, güzel beslenin dinlenin kavusacaginiz günü hayal edin❤️ geçmiş olsun