Monarosa06 Benim biraz vardı ama sanki biraz daha arttı yağ kullandıktan sonra . Siz aliyomusunuz göbeğindeki tüyleri..
atlasinannesi_ Monarosa06 hangi yağ kullanıyorsunuz ben tatlı badem yağı kullanıyordum 3. Aydan beri çok hafif tüylenmeye başladı
BenimKucukYazCicegim Monarosa06 benimde göbeğim hamilelikte tüylendi jiletle alıyorum, başka çaresi yok
Ay-5k Genellikle doğumdan sonra kendiliğinden düzelilir önemli olan hamilelik süsince hiç dokunmamak (siyah olanları alabilirsiniz malum doktor kontrolü falan )
Monarosa06 Cok belirginleri aliyorum elbette ama küçük olanları almıyorum aman tüylü insanız napalim almaya kalkissak onu işin içinden çıkamayız 😊 Ay-5k